Kampania reklamowa marki Cappy Lemon & Nada z portfolio Coca-Cola Poland Services, wykorzystująca nietypowe formaty telewizyjne, pojawia się – w zależności od pogody – na ekranach CityINFOtv w warszawskim metrze.
Podobnie jak w przypadku kampanii telewizyjnej, Lemon&Nada wykorzystuje innowacyjne rozwiązanie W postaci dostosowania kreacji do kontekstu redakcyjnego. Na kampanię składają się dwie wersje – na ładną i brzydką pogodę. Ich emisja uzależniona jest od prezentowanej na ekranach prognozy pogody. Sama plansza pogodowa aktualizowana jest cztery razy w ciągu doby, a wraz z nią – spot, który jest przy niej emitowany.
Kampania Lemon&Nada, emitowana w należącym do AMS CityINFOtv, potrwa do końca sierpnia. Autorami projektu są dom mediowy Starcom oraz agencja reklamowa Lowe GGK.
CityINFOtv to sieć składająca się z niemal tysiąca ekranów LCD zainstalowanych w warszawskim metrze – we wszystkich wagonach, która jest jedynym elektronicznym źródłem informacji docierającym do pasażerów w trakcie podróży. Dzięki temu osoby korzystające z metra mają z nim kontakt niezależnie od tego, na jakiej stacji wsiadają i jak długo trwa ich podróż. Na ekranach prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla użytkowników metra, który zawiera informacje adekwatne do pory dnia, dedykowane pasażerom i dostosowane do czasu podróży. Serwis informacyjny CityINFOtv, przygotowują profesjonalni dziennikarze – redakcja pracuje od godz. 7 do 23, a wiadomości aktualizowane są online na wszystkich ekranach. Na serwis składają się najbardziej interesujące i najważniejsze danego dnia aktualności – zarówno z kraju, ze świata, jak i te o charakterze lokalnym, a także informacje gospodarcze i sportowe oraz prognoza pogody. Nowoczesna forma i interesująca zawartość serwisów informacyjnych przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, angażując ich w odbiór komunikatów.
CityINFOtv to także interesujący kanał komunikacji marketingowej, który umożliwia dotarcie do atrakcyjnej grupy dynamicznych mieszkańców miasta. Jego widownię stanowi ponad pół miliona pasażerów dziennie – przede wszystkim młodych i wykształconych: połowa z nich nie przekroczyła 34. roku życia, 61% ma wykształcenie wyższe, kolejne 30% – wykształcenie średnie.
CityINFOtv to zupełnie nowy kanał komunikacji. W Polsce, w segmencie Out-of-Home obecne były dotychczas wyłącznie nośniki tradycyjne z grup: outdoor, indoor i ambient. Uruchomienie CityINFOtv oznacza wprowadzenie na rynek cyfrowej komunikacji Out-of-Home – i to komunikacji wykraczającej poza tzw. digital signage (cyfrowe systemy komunikacji reklamowej), bo oferującej nie tylko reklamę, ale także treści redakcyjne.