AMS przygotował całościowe działania reklamowe dla outletu Fashion House, który w najbliższy piątek zaprasza klientów do skorzystania z promocji i obniżek sięgających 90%. Liczba spotów emitowanych w ramach kampanii w CityINFOtv zwiększa się stopniowo przez cały tydzień, a kulminację osiągnie w piątkowy wieczór – tuż przed „Nocnym Markobraniem”.
– Cieszymy się bardzo, że klient nam zaufał – to AMS zaplanował, a także przygotował spoty reklamowe kampanii. Wykorzystaliśmy unikalne możliwości CityINFOtv – spoty zachęcające do zakupów w tę wyjątkową noc towarzyszyły pasażerom metra przez cały tydzień, a najwięcej wyemitujemy ich w piątek przed imprezą – podkreśla Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.
CityINFOtv to sieć składająca się z niemal tysiąca ekranów LCD zainstalowanych w warszawskim metrze – we wszystkich wagonach i jest jedynym elektronicznym źródłem informacji docierającym do pasażerów w trakcie podróży. Dzięki temu osoby korzystające z metra mają z nim kontakt niezależnie od tego na jakiej stacji wsiadają i jak długo trwa ich podróż. Na ekranach prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla użytkowników metra, który zawiera informacje adekwatne do pory dnia, dedykowane pasażerom i dostosowane do czasu podróży. Serwis informacyjny CityINFOtv, przygotowują profesjonalni dziennikarze – redakcja pracuje od godz. 7 do 22, a wiadomości aktualizowane są on-line na wszystkich ekranach. Na serwis składają się najbardziej interesujące i najważniejsze danego dnia aktualności – zarówno z kraju, ze świata, jak i te o charakterze lokalnym, a także informacje gospodarcze i sportowe oraz prognoza pogody. Nowoczesna forma i interesująca zawartość serwisów informacyjnych przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, angażując ich w odbiór komunikatów.
CityINFOtv to zupełnie nowy kanał komunikacji. W Polsce, w segmencie Out-of-Home obecne były dotychczas wyłącznie nośniki tradycyjne z grup: outdoor, indoor i ambient. Uruchomienie CityINFOtv oznacza wprowadzenie na rynek cyfrowej komunikacji Out-of-Home – i to komunikacji wykraczającej poza tzw. digital signage (cyfrowe systemy komunikacji reklamowej), bo oferującej nie tylko reklamę, ale także treści redakcyjne.