Badanie zrealizowane przez ośrodek badawczy Mareco Polska potwierdza, że prawie wszyscy pasażerowie warszawskiego metra znają CityINFOtv – nowoczesny kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS.
Badanie zrealizowane przez ośrodek badawczy Mareco Polska potwierdza, że prawie wszyscy pasażerowie warszawskiego metra znają CityINFOtv – nowoczesny kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS.
W maju br. ośrodek badawczy Mareco Polska przebadał 300 osób podróżujących warszawskim metrem. Aż 93% ankietowanych zadeklarowało znajomość CityINFOtv – co oznacza, że kanał dociera praktycznie do wszystkich pasażerów metra. – To znakomita wiadomość dla naszych klientów, mogą bowiem za naszym pośrednictwem dotrzeć do bardzo pożądanej przez reklamodawców grupy wielkomiejskich konsumentów, przede wszystkim osób młodych i wykształconych – podkreśla Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.
Na pytanie, czym są zajęci w trakcie podróży, aż 67% ankietowanych odpowiedziało, że „ogląda informacje wyświetlane na ekranach CityINFOtv” – i jest to najczęściej wymieniana czynność w badaniu (kolejne zajęcie – czytanie prasy zadeklarowało 41% ankietowanych). – Badanie zrealizowane przez niezależny ośrodek badawczy potwierdza, że CityINFOtv jest znane i lubiane. Udało się nam stworzyć nowoczesne medium, które przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra, ale przede wszystkim budzi ich zaangażowanie. To medium, które jest ważną platformą komunikacji społecznej funkcjonującą w przestrzeni publicznej – dodaje Arkadiusz Gawlak.
Źródło: ośrodek badawczy Mareco, wyniki badania ankietowego prowadzonego w metrze, 7-8 maja 2009, N = 300