AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter IKEA Centre Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych IKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.
– Wygranie konkursu ofert na obsługę terenów w okolicach największych centrów handlowych w Polsce pozwoli uatrakcyjnić naszą ofertę handlową. Atutem dla reklamodawców jest poszerzenie oferty o miejsca, które odwiedzają codziennie dziesiątki tysięcy osób. Warto podkreślić również, że nowe nośniki znajdują się poza ścisłym centrum miast, co ułatwia wybicie się z przekazem reklamowym – podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Nośniki reklamowe pojawią się już w lipcu br. w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i na warszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie Port Łódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym.