O nas / Aktualności

AMS zwycięzcą konkursu ofert na montaż nośników na terenach Inter IKEA Centre Polska

AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter IKEA Centre Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych IKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.

Umowa między AMS i IICP została podpisana na 6 lat z opcją przedłużenia kontraktu. Nie ogranicza się do jednego typu konstrukcji reklamowych – na jej mocy możliwe będzie instalowanie różnych typów nośników. – Decydującymi kryteriami wyboru były warunki finansowe kontraktu oraz procedury operacyjne jego realizacji – powiedziała Karolina Horoszczak, rzecznik prasowy Grupy IKEA.

– Wygranie konkursu ofert na obsługę terenów w okolicach największych centrów handlowych w Polsce pozwoli uatrakcyjnić naszą ofertę handlową. Atutem dla reklamodawców jest poszerzenie oferty o miejsca, które odwiedzają codziennie dziesiątki tysięcy osób. Warto podkreślić również, że nowe nośniki znajdują się poza ścisłym centrum miast, co ułatwia wybicie się z przekazem reklamowym – podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.

Nośniki reklamowe pojawią się już w lipcu br. w Parku Handlowym Bielany we Wrocławiu, Matarnia w Gdańsku, w Jankach i na warszawskim Targówku. W przyszłym roku, gdy otwarty zostanie Port Łódź, będą dostępne także w tym centrum handlowym.