Nowatorski sposób wykorzystania wiaty AMS posłużył do promocji płynu do płukania Perwoll firmy Henkel. Autorzy pomysłu, zamiast tradycyjnego plakatu przedstawiającego produkt, umieścili trójwymiarową mozaikę pomiędzy szybami wiaty. Stworzona ze zwiniętych skarpetek układanka przedstawia butelkę reklamowanego płynu. Henkel po raz pierwszy zdecydował się na niestandardową formę komunikacji Out Of Home, kreację przygotowała agencja reklamowa TBWA.
Na wiatach AMS w całej Polsce pojawiła się w marcu kampania nowego napoju firmy Maspex – Kubuś Scool. Hasło „W butelce jest jedna porcja owoców” odzwierciedla zastosowana na wiacie aranżacja – imitacje owoców powieszone pomiędzy szybami gabloty. Wizualizacja ta podkreśla założenia kampanii – pokazanie napoju pełnego owoców, który jest „w sam raz do szkoły”. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, media zakupił ZenithOptimedia.
– Cieszy nas, że mogliśmy zrealizować kolejne oryginalne pomysły. Efekt realizacji „rzuca się w oczy” i bardzo podoba się przechodniom – to ważne zarówno dla klientów, jak i dla naszej firmy, która od lat jest liderem rozwiązań niestandardowych w Polsce – podkreśla Anna Sobczyk, Product Manager AMS.