Połówki prawdziwych jeansów Levi’s® 501® zawisły w wybranych gablotach wiat przystankowych w Warszawie. Niestandardową kampanię realizowaną przez AMS dla marki Levi’s ®, na zlecenie domu mediowego Starcom, można oglądać w październiku.
Wewnątrz citylightów (gabloty wiaty) umieszczone zostały połówki prawdziwych jeansów. Zamiast tradycyjnego plakatu na szybę naklejono folię z reklamą – jej fragment to przezroczysty obrys w kształcie spodni, przez który widać połówki spodni.
– Nasza propozycja wpisała się w strategię Levi’s®, który często wykorzystuje niestandardowe sposoby promowania marki – podkreśla Anna Sobczyk, Product Manager AMS. – Hasło „Sięgnij po swoją parę w najbliższym sklepie Levi’s®” ilustrują prawdziwe spodnie – pomysł jest prosty, ale jednocześnie bardzo efektowny i z pewnością przyciągnie uwagę przechodniów – dodaje Anna Sobczyk.
Kampania przeprowadzana jest w Warszawie, kreację przygotowała agencja Ditro Communication, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.