O nas / Aktualności

Wzrost sprzedaży ekspresu Tchibo po kampanii w CityINFOtv

Wysoka rozpoznawalność spotu reklamującego ekspres do kawy Cafissimo firmy Tchibo potwierdza, że CityINFOtv, nowoczesny kanał komunikacji out-of-home stworzony przez AMS, to skuteczne medium komunikacji marketingowej.

Dowodem na to są wyniki pomiaru zauważalności kampanii reklamowej ekspresu Tchibo. Już w 5. dniu prowadzenia kampanii Cafissimo spot widziała niemal połowa badanych. Warto podkreślić, że w badanym okresie emitowany był on jedynie w CityINFOtv oraz w sklepach Tchibo.

– Cafissimo to innowacyjny system przygotowywania kawy – łączy w sobie cechy ekspresu przelewowego i ciśnieniowego, które umożliwiają szybkie i wygodne przyrządzenie ulubionej kawy. Bogactwo funkcji Cafissimo i różne warianty smakowe kapsułek pozwalają na przygotowanie rozmaitych rodzajów kawy, takich jak espresso, cappuccino, latte czy mocha. Cafissimo ma ugruntowaną pozycję na wielu rynkach europejskich; w Polsce jest to nowość.

Jesteśmy zadowoleni z wyników kampanii udokumentowanych badaniami. Naszym celem było jak najszersze dotarcie do grupy wielkomiejskich konsumentów i okazało się, że CityINFOtv znakomicie ten cel zrealizowało. Rozpoznawalność kampanii była wysoka i zaowocowała wzrostem wizyt w sklepach Tchibo. Przełożyła się także na sprzedaż reklamowanego produktu – najwyższa dynamika wzrostu sprzedaży Cafissimo została osiągnięta właśnie w Warszawie. W efekcie kampanię w CityINFOtv oceniliśmy jako efektywną kosztowo i rozważamy dalsze wykorzystanie tego kanału informacyjnego w przyszłości – podkreśla Jolanta Borowska z Tchibo Warszawa.

– To kolejna dobra wiadomość dla naszych klientów. Powołując się na wyniki badań możemy z dumą przedstawić dowody, że CityINFOtv stało się ważnym kanałem komunikacji marketingowej – dodaje Arkadiusz Gawlak, Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS. Przypomnijmy, że przeprowadzone ostatnio przez ośrodek badawczy Mareco Polska badanie potwierdziło, że CityINFOtv zna 93% – co oznacza, że kanał dociera praktycznie do wszystkich pasażerów metra.