Celem kampanii jest promocja przedsiębiorczości i jak najszersze dotarcie do mieszkańców województwa świętokrzyskiego, w szczególności – do pracowników naukowych, osób ze środowiska naukowego, studentów i absolwentów uczelni.
AMS przygotował ofertę kampanii multiformatowej, z wykorzystaniem billboardów 12-mkw, citylightów, backlightów i nośników na autobusach. Oferta została sprofilowana pod kątem odbiorców – nośniki w ofercie są tak dobrane, by każdy z nich znajdował się w otoczeniu punktów koncentracji grupy celowej, np. na terenie kieleckich uczelni wyższych, centrów handlu i rozrywki, kin, obiektów użyteczności publicznej – typu basen, centrum sportu i rekreacji.
W trakcie trwania kampanii ukaże się specjalne wydanie dziennika „Metro” – „Metro dla przedsiębiorców”, skierowane do osób planujących założenie własnej firmy oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie, ukazujące się w formacie A4 na papierze magazynowym, dostępne będzie w wyselekcjonowanych punktach, umożliwiających optymalne dotarcie do grupy docelowej. Kolporterzy rozdający egzemplarze gazety ubrani będą w koszulki z logo klienta, a punkty dystrybucji oznaczone zostaną dodatkowo flagami reklamowymi.
Kampania będzie prowadzona w okresie wrzesień – listopad 2009. Zostanie zrealizowana w wyniku wygranego w sierpniu przetargu na przygotowanie i obsługę Kieleckiego Parku Technologicznego.