AMS umeblował ul. Oławską we Wrocławiu. Śródmiejski pasaż handlowy wyposażyliśmy w komplet mebli o nowoczesnym designie: ławki z siedziskami z drewna tekowego, kwietniki obsadzone kompozycjami roślin, kosze oraz nośniki reklamowe typu citylight.
Realizacja zagospodarowania ulicy Oławskiej we Wrocławiu pokazuje jak skutecznie łączyć wygodę mieszkańców i kształtowanie przestrzeni miejskiej z reklamą.
W 2013 r. AMS zorganizował konkurs na rewitalizację Placu Piłsudskiego we Wrocławiu. Projekt został realizowany w ramach programu Bramy Kraju prowadzonego przez AMS i Dolnośląskiego Festiwalu Architektury DoFA’13 organizowanego przez wrocławski oddział SARP.
Plac Piłsudskiego we Wrocławiu to piękne, ale niestety zapomniane miejsce – nawet wrocławianie nie wiedzą, gdzie się ono znajduje. Zorganizowaliśmy konkurs po to, aby plac odzyskał dawną świetność, stał się nowoczesny, funkcjonalny w duchu smart city i – co najważniejsze – dobrze służył mieszkańcom.
Pierwsze miejsce w konkursie i nagrodę pieniężną w wysokości 14 tys. złotych otrzymali Marcin Ustupski-Kaźmik i Krystian Krawczyk. „Projekt zawiera jednorodną i spójną propozycję rozwiązania wnętrza placu – w posadzce, kompozycji zieleni, wprowadzonym oświetleniu i stosowanych materiałach. Płynne przejście od części twardej do roślinnej jest konsekwentne, a geometria posadzki w interesujący sposób wykorzystuje nieregularny kształt placu” – czytamy w uzasadnieniu z posiedzenia sądu konkursowego.
Pierwsza interaktywna gablota stanęła w marcu 2014 r. we Wrocławiu. Dzięki specjalnej aplikacji umieszczonej w nośniku citylight w wiacie przystankowej możliwe stało się łączenie świata offline i online. Getin Bank wykorzystał gablotę do interaktywnej, tanecznej zabawy.
W styczniu 2016 r. Princessa wykorzystała interaktywną gablotę citylightową na jednym z przystanków we Wrocławiu do realizacji akcji ambientowej.
„Przystanek WAJDA” to kolejna wspólna kampania z Muzeum Narodowym w Krakowie. W kwietniu 2019 r. ikoniczne fotosy z filmów Mistrza wkomponowane w miejski pejzaż ponownie rozbudziły wyobraźnię: Szczecina, Gdańska, Poznania, Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Katowic i Krakowa.
We Wrocławiu – mieście spotkań – zrealizowaliśmy pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach tego miasta, a także wiele ciekawych projektów miejskich, kulturalnych i reklamowych. Wśród nich warto wymienić: