O nas / Aktualności

Podwójna gwarancja w kampaniach Digital Citylight i Digital Cityscreen od AMS

Podwójna gwarancja w kampaniach Digital Citylight i Digital Cityscreen od AMS

AMS rozszerza ofertę Digital Citylight i Digital Cityscreen – teraz gwarantowana będzie nie tylko liczba kontaktów, ale również emisji. To odpowiedź na potrzeby klientów Digital OOH, dla których oba parametry są równie ważne i kluczowe.

Funkcjonujący w AMS od ponad roku model kampanii rozliczanych zgodnie z określoną liczbą kontaktów został teraz wzbogacony o gwarancję liczby emisji. Poprzednio, w kampaniach zakupionych w modelu opartym o pomiar widowni, estymowano liczbę emisji niezbędnych do realizacji celu, mierzonego w kontaktach. W nowym rozwiązaniu klient zawsze dostaje zagwarantowaną liczbę emisji, możliwych do wykorzystania także wtedy, gdy kampania szybciej osiągnęła założone wyniki.

– Działamy w dynamicznym otoczeniu, a realizacja kampanii efektywnościowych wymaga zróżnicowanej liczby emisji w zależności od typu nośnika, lokalizacji czy timingu akcji. Otrzymywaliśmy sygnały od reklamodawców, którzy chcieli, aby ich kampanie były dodatkowo gwarantowane liczbą emisji, jaka odpowiada kontaktom. Z punktu widzenia klienta zmiana ta przynosi istotną wartość dodaną, bo jego reklamę zobaczy większa liczba odbiorców. Emisje będą realizowane nawet w sytuacji, gdy osiągnięto wyznaczony cel mierzony kontaktami. Wówczas klient nie poniesie dodatkowych kosztów, za to uzyska 100 proc. pewności, że kampania została zrealizowana zarówno pod względem kontaktów, jak i emisji. Zapewnienie określonej liczby emisji to kolejny krok w dopasowaniu naszej oferty do rosnących potrzeb klientów – mówi Robert Bartoszcze, Dyrektor ds. Rozwoju systemów cyfrowych w AMS.

Nowe rozwiązanie jest dostępne od września dla klientów kampanii na nośnikach Digital CitylightDigital Cityscreen w całej Polsce, także w ramach pakietów.

AMS systematycznie wprowadza kolejne innowacje z myślą o klientach – ostatnio firma zaoferowała nowe pakiety w ramach oferty SMART PACK, a także odświeżyła platformę do samodzielnego planowania kampanii Pakietomat.pl.

AMS zajmuje pozycję zasięgowego lidera rynku Digital OOH – sieć nośników oferuje dotarcie do ponad 26 milionów Polaków, co stanowi 80,92 proc. grupy docelowej (Źródło: badanie Mediapanel Gemius, sierpień 2025, zasięg ALL w populacji 7-75).