Agora S.A. informuje, że jej spółka zależna AMS S.A., lider rynku reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, podpisała przedwstępną umowę zakupu 100% udziałów w Synergic sp. z o.o. – jednej z najbardziej dynamicznych firm w segmencie City Transport i Digital OOH.
To przejęcie to kolejny krok w realizacji strategii Agory, zakładającej wzrost udziału w perspektywicznych segmentach rynku mediów i reklamy.
Synergic, znany z innowacyjnych kampanii w przestrzeni miejskiej, zachowa niezależność operacyjną i markę, co pozwoli na utrzymanie jego kreatywnego i zwinnego stylu działania. Jednocześnie, jako część Grupy AMS, zyska dostęp do zasobów, know-how i skali działania lidera rynku OOH.
– Wejście Synergic do Grupy AMS to nie tylko wzmocnienie oferty produktowej, ale także zwiększenie efektywności operacyjnej i potencjału rozwoju w segmencie cyfrowym – mówi Marek Kuzaka, Prezes AMS S.A.
Dzięki transakcji Agora umacnia swoją pozycję w segmencie reklamy zewnętrznej, który – mimo zmieniającego się krajobrazu medialnego – pozostaje jednym z najbardziej stabilnych i odpornych na zmiany rynkowe kanałów komunikacji marketingowej.
Korzyści dla inwestorów:
Agora konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w obszarach o wysokim potencjale wzrostu, a przejęcie Synergic to kolejny dowód na skuteczność tej polityki.
Grupę Agora wspierali prawnicy z kancelarii MJH Moskwa, Jarmul, Haładyj i Partnerzy oraz Grant Thornton. Sprzedających oraz Synergic sp. z o.o. wspierali prawnicy z kancelarii BELOZE Law Firm.