Przystanki – cisi obserwatorzy miasta, życia codziennego, wojny, odbudowy, rozwoju – o nich opowiada najnowsza książka varsavianistów Włodzimierza Winka i Roberta Człapińskiego – „Warszawskie przystanki”, powstała przy współpracy z AMS. Publikację wzbogacają piękne zdjęcia przedwojennej Warszawy, historie jej przebudowy i zmian na przestrzeni ubiegłego wieku.
Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl
Szyldy są strukturalnie związane z architekturą i przestrzenią miasta. Publikacja „Szyld w krajobrazie miasta” prezentuje szereg zagadnień związanych z kształtowaniem szyldów w krajobrazie miasta – rozumianych nie tylko jako nośnik reklamowy, ale integralny element przestrzeni.
Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl
Projekt Bramy Kraju był realizowany w latach 2005-2015. Był to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, autorski projekt AMS, poświęcony tworzeniu wizerunku i marki polskich miast, w szczególności poprzez kształtowanie przestrzeni publicznej.
Przez 10 lat trwania projektu zorganizowaliśmy 10 konferencji, przeprowadziliśmy 7 konkursów, wydaliśmy 8 publikacji. Zapraszamy do zapoznania się z archiwalnymi publikacjami.
Wszystkich chętnych do zapoznania się z publikacją prosimy o kontakt na marketing@ams.com.pl