Myślenie w kategoriach eko to jedna z wartości, na których opiera się filozofia naszej firmy. Jesteśmy pionierem stosowania ekologicznych rozwiązań w branży OOH. W swojej działalności wykorzystujemy rozwiązania typu nature-based solutions – inspirowane i wspierane przez naturę – zapewniają korzyści środowiskowe, społeczne i ekonomiczne, umożliwiając realizację kampanii w duchu społecznej odpowiedzialności reklamy. Aktywnie angażujemy lokalne społeczności, samorządy i biznes, podkreślając znaczenie komunikacji oraz poczucia wpływu na otoczenie i odpowiedzialności za naszą planetę.
Zastosowane przez nas rozwiązania dostarczają różnorodnych korzyści wszystkim interesariuszom — zarówno reklamodawcom i przedsiębiorcom, jak i mieszkańcom oraz samorządom.
Dbamy o bioróżnorodność i mikroklimat w miastach! Nasze przystanki są przyjazne dla owadów i ptaków.
Przeczytaj więcej o naszej zielonej rewolucji w polskich miastach.
Redukujemy ślad węglowego i ograniczamy emisję gazów cieplarnianych w wyniku wygaszania oświetlenia nośników w godzinach nocnych – 665 ton CO2, 333 kg SO2, 454 kg NO, 37 kg pyłów w skali roku.
Zobacz jak redukujemy ślad węglowy dzięki ofercie EKO Backlight!