„Metro” oraz AMS przygotowały 2 wspólne pakiety reklamowe. Pierwszy z nich, MetroCITYtv, łączy reklamy w dzienniku „Metro” i spoty emitowane na ekranach CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra. Drugi – „Studencki październik” – umożliwia precyzyjne dotarcie do studentów.
Pakiet MetroCITYtv obejmuje emisje reklam w dzienniku „Metro” oraz spotów wideo w wagonach warszawskiego metra na ekranach CityINFOtv. Klienci mogą wybrać pakiet dzienny, weekendowy oraz tygodniowy, w zależności od czasu trwania kampanii i dni emisji reklam.
Drugi z pakietów – „Studencki październik” – pozwala reklamodawcom na precyzyjne zaplanowanie kampanii i skuteczne dotarcie do studentów w 10 aglomeracjach akademickich. Obejmuje obłożenie reklamowe „Metra Studenckiego” oraz kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (citylighty). „Metro Studenckie” dystrybuowane jest w pobliżu uczelni wyższych, akademików i pubów studenckich, a citylighty AMS dostępne w pakiecie, rozmieszczone są w miejscach najchętniej uczęszczanych przez studentów.
Uruchomione pakiety reklamowe dziennika „Metro” i AMS umożliwiają dotarcie z multimedialną kampanią do dynamicznych, wielkomiejskich odbiorców oraz optymalizację kosztów działań promocyjnych.
Dziennik „Metro” oferuje klientom także atrakcyjne pakiety wspólnie z innymi mediami Agory, jak np. pakiet z „Gazetą Wyborczą” czy udostępniony w lipcu pakiet METRO-NET.FM, łączący reklamy w „Metrze”, stacjach radiowych Agory i serwisach internetowych Gazeta.pl.