Ogólnopolską kampanię promocyjną kart Maestro wspiera niestandardowe rozwiązanie przygotowane przez AMS – na wybranych wiatach pojawiły się „mrugające” plakaty wykorzystujące technologię elektroluminescencji.
Poza standardowym plakatem papierowym w wybranych lokalizacjach w całej Polsce prezentowany jest plakat wykorzystujący nowoczesną technologię druku polegającą na elektroluminescencji. Dzięki niej wybrane elementy – w tym wypadku czerwone i niebieskie maskotki-buziaki – podświetlają się i dają efekt animacji.
Citylighty z „mrugającym” plakatem wykorzystano w kampanii promocyjnej „Maestro rozdaje Buziaki!” zachęcającej do wymiany czterech paragonów z transakcji dokonanych kartą Maestro na kolorowe maskotki.
– To kolejna niestandardowa realizacja w portfolio AMS, który od lat jest liderem takich rozwiązań. Coraz więcej naszych klientów przekonuje się, że projekty ambientowe to skuteczna forma komunikacji – wyróżniają się, zaskakują i dzięki temu są lepiej zauważalne i zapamiętywane – podkreśla Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS.
Kreację kampanii Maestro przygotowała agencja IQ Marketing, media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann.