AMS wygrał konkurs ofert i został partnerem firmy Neste w zakresie wykorzystania terenów bezobsługowych stacji benzynowych pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.
Umowa między AMS i Neste została podpisana na 5 lat. Dzięki niej będzie możliwe instalowanie na stacjach paliw tej sieci billboardów 18m2 oraz backlightów.
– Wybór naszej oferty w konkursie Neste to kolejna dobra wiadomość – razem z niedawną wygraną w konkursie na montaż nośników na terenach Inter IKEA Center Polska. AMS konsekwentnie buduje swoje portfolio w oparciu o dużych, sieciowych klientów. Dzięki takim kontraktom możemy jeszcze bardziej uatrakcyjnić naszą ofertę dla reklamodawców, wzmacniamy ją bowiem o silną, rozpoznawalną markę partnera i świetnie zlokalizowane miejsca – powiedział Marek Kuzaka, wiceprezes AMS.
Pierwsze nośniki reklamowe pojawią się na stacjach Neste jesienią tego roku w całej Polsce.