AMS jest pierwszą firmą outdoorową w Polsce, która zadebiutowała na YouTube. Od października br. w najpopularniejszym serwisie społecznościowym w internecie można oglądać filmy z realizacji niestandardowych kampanii reklamowych oraz działań pro bono spółki.
W kanale „ams outdoor” znalazły się wizualizacje wybranych rozwiązań niestandardowych, które AMS realizował na swoich nośnikach, oraz filmy dokumentujące działania firmy prowadzone w ramach programów Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Są to m.in. materiały przedstawiające sportowe zmagania niepełnosprawnych szermierzy z AMS TEAM, a także film o historii nośnika reklamowego, który AMS ustawił przed Pałacem Lesserów przy Al. Ujazdowskich w Warszawie w 2008 roku w ramach akcji społecznej, uznanej później przez tygodnik „Media i Marketing Polska „ „Akcją społeczną roku 2008”.
– Media społecznościowe coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Korzystają z nich nasi klienci, korzystamy i my. Nowoczesna komunikacja powinna je uwzględniać, dlatego zdecydowaliśmy się utworzyć własny kanał na YouTube – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR AMS.