Ekspozycja została zorganizowana przez Centrum Kultury Zamek we współpracy z AMS i odbywa się w przestrzeni miasta. Specjalnie dla tej wystawy na ulicach Poznania, w miejscach tragicznych zdarzeń z czerwca 1956 roku, AMS udostępnił 11 tablic billboardowych oraz jedną spektakularną powierzchnię reklamową na ścianie budynku.
Powstało też 8 rusztowań ze zdjęciami wydrukowanymi na rozpiętej na nich tkaninie. Pokazano tam fotografie dokumentalne ze zbiorów Instytutu Pamięci Narodowej, przedstawiające sytuacje z ulic Poznania sprzed 50 lat. Czarno-białe zdjęcia są eksponowane na jednolitym czerwonym tle, które symbolizuje krew. Autorem tych fotograficznych kolaży jest Krzysztof J. Baranowski – grafik, wykładowca poznańskiej ASP.
Pierwsze billboardy stanęły 1 czerwca 2006 roku, a będzie można je oglądać jeszcze do 10 lipca.
AMS nie po raz pierwszy angażuje się w akcje upamiętniające walkę o wolność w systemie reżimu komunistycznego lub wspierające wolne wybory w krajach takich jak Ukraina czy Białoruś. W grudniu 2004 roku na swoich nośnikach AMS realizował kampanię „Wolne wybory – wolna Ukraina”. Latem 2005 roku AMS uczestniczył w szeroko zakrojonej akcji rocznicowej „Zaczęło się w Gdańsku”, na pamiątkę 25-lecia podpisania Porozumień Sierpniowych i powstania NSZZ „Solidarność”. W 2006 roku firma AMS udostępniła swoje nośniki m. in. dla akcji „Wolność słowa na Białorusi”.