Kampania, organizowana przez Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej i agencję reklamową Business Consulting, była prowadzona w sierpniu 2006 r. m.in. na dwóch typach nośników AMS – na citylightach w 15 miastach i na stacjach benzynowych sieci Shell, gdzie AMS ma powierzchnie na pistoletach paliw. Na prośbę organizatorów akcji przedłużyliśmy kampanię na stacjach benzynowych o kolejny miesiąc – do końca września.
„Mamy bardzo duży oddźwięk z całego kraju. Mnóstwo ludzi dzwoni, pisze maile stwierdzając, że obecność kampanii promującej trzeźwość w takim miejscu jak stacja benzynowa to bardzo dobry pomysł. Tych, którzy kontaktują się z nami pytamy, w jaki sposób zetknęli się z kampanią – znacząca większość wskazuje na nośniki AMS na stacjach Shell” – informuje Krzysztof Bogdoł z Business Consulting.
„Nakładki na pistolety paliw doskonale nadają się dla wszelkich przekazów reklamowych i informacyjnych skierowanych do osób zmotoryzowanych. Kontakt z przekazem jest długi i nierozproszony, a dotarcie do grupy celowej bardzo precyzyjne. Wykorzystaliśmy stacje benzynowe w kilkudziesięciu miastach Polski” – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes ds. Sprzedaży AMS.