David Bernstein przyjechał do Polski na zaproszenie AMS (23-24 luty 2006 r.). Po wykładach podpisywał swoją książkę „Billboard. Reklama otwartej przestrzeni”, którą niedawno wydało Wydawnictwo Naukowe PWN z inspiracji AMS.
Słuchacze mieli okazję poznać istotę tego fascynującego medium, jakim jest plakat reklamowy. Było to tym bardziej wartościowe, że David Bernstein formułował swoje spostrzeżenia w oparciu o 40 lat własnych doświadczeń w pracy z plakatem. Z takim bogactwem doświadczeń rzadko można się zetknąć.
Audytorium na konkretnych przykładach mogło ocenić trafność słynnych zasad projektowania plakatów reklamowych Davida Bernsteina. Nasz gość pokazał ponad 30 znakomitych plakatów, których autorzy potrafili wspaniale wykorzystać ograniczenia, jakie niesie to medium, czyniąc ich atuty. Na koniec Bernstein omówił kilka przykładów reklamy zewnętrznej z Polskich ulic, oceniając je według wypracowanych i stosowanych przez siebie kryteriów (m.in. czy plakat jest dobrze widoczny, czy niesie ze sobą reklamową obietnicę).
Po wykładach David Bernstein podpisywał swoją książkę „Billboard. Reklama otwartej przestrzeni”, którą niedawno wydało Wydawnictwo Naukowe PWN z inspiracji AMS.