Śródmiejski pasaż handlowy firma wyposażyła komplet mebli o nowoczesnym designie: ławki z siedziskami z drewna tekowego, kwietniki obsadzone kompozycjami roślin, kosze oraz nośniki reklamowe typu citylight poster (CLP) oraz pierwsze w Polsce podświetlane słupy reklamowe.
Na dwóch citylightach umocowano elektroniczne zegary sterowane radiowo, dzięki czemu będą bardzo precyzyjnie odmierzały czas mieszkańcom. Rośliny w donicach będą nasadzane dwa razy w roku, tak aby o każdej porze roku uatrakcyjniały zakupy i wypoczynek na Oławskiej.
„Przestrzeń publiczna wymaga odpowiedniego traktowania. Reklama zewnętrzna ma tu do odegrania szczególną rolę. Nośniki reklamowe dobrze wkomponowane w miejski krajobraz służą nie tylko przekazowi informacji ale pozytywnie wpływają na wizerunek miasta. Realizacja zagospodarowania ulicy Oławskiej we Wrocławiu pokazuje jak skutecznie łączyć wygodę mieszkańców i kształtowanie przestrzeni miejskiej z reklamą. Mamy nadzieję, że takich projektów będzie w Polsce przybywać. Dla ich realizacji potrzebne jest korzystanie w większym stopniu z możliwości, jakie daje ustawa o partnerstwie publiczno-prywatnym.” – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS.
Inwestycja firmy jest efektem rozstrzygniętego wiosną br. konkursu zorganizowanego przez Urząd Miasta. Wyboru projektu dokonał Architekt Miasta Wrocławia Dyr. Piotr Fokczyński przy współudziale konserwatora miejskiego Katarzyny Hawrylak – Brzezowskiej. Wszystkie postawione nośniki zaprojektowano i wyprodukowano w Polsce. Jest to efekt kooperacji kilku producentów, których prace nadzorował dział techniczny AMS. Firma poza inwestycją w małą architekturę zobowiązała się przez dwa lata do utrzymywania wszystkich jej elementów. W zamian przez dziesięć lat będzie mogła czerpać zyski ze sprzedaży powierzchni reklamowych.