Hasło wystawy brzmi: „Wzornictwo jakie mamy, wzornictwo jakiego potrzebujemy”. Wśród eksponatów wystawy znajduje się nowy nośnik przewijany Cityscroll oraz wiata przystankowa. Oba produkty firmy AMS, należące do kategorii meble miejskie są przykładem realizacji wizji firmy dotyczącej zagospodarowania przestrzeni miejskiej z uwzględnieniem reklamy.
Na szczególną uwagę zasługuje tu Cityscroll, najnowszy i najnowocześniejszy nośnik w ofercie AMS. Jego projekt i wykonanie zrealizowano w Polsce, w oparciu o zagraniczne komponenty. Ten niewielki podświetlany nośnik, o formacie 9 m kw., dysponujący trzema zmiennymi powierzchniami ekspozycyjnymi, doskonale wpisuje się w przestrzeń miejską.
AMS proponuje kompleksowe podejście do organizacji przestrzeni publicznej zwracając uwagę na trzy podstawowe kroki w tym zakresie:
– witacze, jako wizytówki każdego miasta;
– SIM (system informacji miejskiej), niezbędny do sprawnego poruszania się w jego przestrzeni; oraz
– system mebli miejskich, w tym nośników reklamowych, służących wygodzie mieszkańców.
„Organizując przestrzeń publiczną zgodnie z zasadą trzech kroków czynimy miasta estetycznymi i przyjaznymi dla mieszkańców wpływając jednocześnie pozytywnie na ich wizerunek” powiedział Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS.