Łódzka Manufaktura, największe centrum handlowe w Polsce, to kultowe miejsce spotkań mieszkańców Łodzi i atrakcja dla turystów. Od 1 października staje się jeszcze bardziej atrakcyjne dla reklamodawców. Dzięki systemowi AMS Digital Indoor zapewni markom emisję 4,7 milionów treści reklamowych miesięcznie oraz możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu i ambientu.
Łódzka Manufaktura to nie tylko centrum handlowe, ale prawdziwe serce miasta, które łączy przestrzeń kulturalną, rozrywkową i handlową. Setki butików, restauracji i kawiarni przyciągają odwiedzających. To największe centrum handlowe w Polsce i miejsce, które konkuruje z ulicą Piotrkowską o miano wizytówki Łodzi.
AMS udostępnia w Manufakturze system Digital Indoor, który zapewnia klientom galerii ciekawy, autorski kontent, a markom możliwość elastycznej reklamy na cyfrowych nośnikach o wystandaryzowanym układzie pionowym. Łącznie cały system ma możliwość wyświetlenia 4,7 milionów treści miesięcznie, rozliczanych w modelu CPM DOOH – podobnie jak w internecie.
– Nasza obecność w łódzkiej Manufakturze to dla marek jeszcze więcej możliwości dotarcia do swoich klientów w jednym z najważniejszych miejsc w Łodzi – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS. – Marki mogą tu skorzystać z reklamy wideo lub animacji plakatów dzięki przyciągającemu uwagę efektowi motion, a także wykorzystać content marketing i działania ambientowe. Przestrzeń Manufaktury daje szerokie możliwości na dopasowaną komunikację, jest więc znakomitym miejscem na nowoczesną, cyfrową reklamę – dodaje.
Rozszerzenie AMS-owej sieci Digital Indoor o łódzką Manufakturę to kolejny krok w zwiększaniu digitalowego zasięgu i dostarczaniu klientom najatrakcyjniejszych punktów styku marki z konsumentami. Aktualnie w ofercie firmy znajduje się 78 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.
Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.
AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.