SalesTube zrealizował dla marki Wyjątkowy Prezent kampanię na nośnikach digitalowych AMS w wygodnym rozliczeniu CPM DOOH. Jej unikalną korzyścią była niezależna, ultraelastyczna i bezobsługowa ze strony dostawcy mediów zmiana kanałów reklamowych pomiędzy Digital Citylight a Digital Indoor w czasie trwania kampanii. Dzięki dostępowi do autorskiego narzędzia zarządzanie kampanią w czasie rzeczywistym, zmiana parametrów i kanałów reklamowych była możliwa i intuicyjna.
Klient w kampanii wykorzystał system digitalowych nośników AMS, stawiając na elastyczne planowanie, zmianę kanałów w trakcie trwania kampanii i rozliczenie analogicznie jak w mediach online – wyłącznie za realne wyświetlenia.
– Decydując się na emisję w ramach AMS, chcieliśmy uzyskać skuteczne uzupełnienie naszej kampanii w digitalu i dotrzeć do naszych potencjalnych konsumentów w ekosystemie outdoor, w szczególności w centrach handlowych, w których klient posiadał punkty stacjonarne – mówi Aleksander Chim z SalesTube. Dzięki AMS mieliśmy pełną kontrolę nad miejscem i czasem emisji, co pozwoliło nam na elastyczne dostosowywanie strategii w trakcie kampanii i reagowanie na bieżące okoliczności – dodaje.
Kampanię można było zobaczyć m.in. w warszawskich galeriach Blue City i Sadyba Best Mall oraz w przestrzeni miejskiej na Cityscreenach i Digital Citylightach. Elastyczna emisja i możliwość “switchowania” między kanałami zapewniła 100% wykorzystania cyfrowego outdooru.
– Kampania została zrealizowana w modelu programatycznym automated guaranteed przy użyciu autorskiego narzędzia stworzonego przez AMS. Łączy ono w sobie cechy adserwera oraz platformy do zakupu powierzchni reklamowej, czyli DSP. Cały proces jest zautomatyzowany i bazuje na liczbie wyświetleń – dokładnie tak samo, jak to dzieje się w reklamie internetowej – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju digtal w AMS. – Dodatkowo Klient pilotażowo skorzystał z możliwości rozliczeń CPM DOOH na nośnikach Digital Citylight. Mamy nadzieję, że wkrótce to będzie standard dla wszystkich kanałów reklamowych segmentu Digital Out-of-Home – dodaje.
Agencja Labcon (Group One) odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację wszystkich formatów do kampanii, która prowadzona była równocześnie na pięciu europejskich rynkach.
AMS Digital oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.
SalesTube to pierwszy w Polsce one-stop-shop dla e-commerce, który łączy najsilniejsze kompetencje performance marketingowe z kompleksowym wsparciem dla e-biznesów, w tym na platformach e-commerce, w zakresie technologii marketingowej i analityki. Zespół SalesTube tworzą eksperci, którzy przez lata zdobywali doświadczenie, pracując dla największych polskich i globalnych marek, jednocześnie rozwijając marki własne w ramach Group One.