Sprite – marka należąca do The Coca-Cola Company wykorzystała (triggery zmiany layoutu) zwiększające widoczność ze względu na warunki atmosferyczne na cyfrowych nośnikach AMS. Reklamy wyświetlane na Digital Citylightach automatycznie dostosowywały kreację do pogody. To kolejny przykład wykorzystania elastyczności medium i optymalnego dopasowania treści w Digital OOH.
Trigger, inaczej wyzwalacz, to sygnał wpływający na zmianę ustawień prowadzonej kampanii reklamowej. W przypadku kampanii reklamowej marki Sprite emisja reklam była poprzedzona automatycznym kontaktem Digital Citylight z zewnętrzną bazą prognozy pogody w taki sposób, aby kreacja w kampanii była dopasowana do warunków atmosferycznych.
– Zależało nam na jak najlepszym dopasowaniu kampanii do kontekstu miejsca i bieżących warunków. Dzięki możliwościom cyfrowych nośników uzyskaliśmy zamierzony efekt – w tym samym czasie w różnych lokalizacjach prezentowaliśmy inny komunikat w zależności od pogody – Piotr Klejnert, Brand Manager Sprite. – Zgodnie z hasłem kampanii „Heat Happens” zachęcaliśmy do schłodzenia w upały ze Sprite – dodaje.
AMS triggery zmiany layoutów wprowadził do oferty w czerwcu br. Od 2022 roku oferuje swoim klientom możliwość rozliczeń kampanii digitalowych w modelu CPM DOOH, w którym klient – podobnie jak w internecie – płaci tylko za realne wyświetlenia. Dodatkowo umożliwia zakup programatyczny w dwóch modelach – private deal i automated guaranteed oraz wykorzystanie retargetingu, który w sposób synergiczny łączy działania online z ofertą Digital oraz klasycznym OOH.
AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.