O nas / Aktualności

AMS już od marca w stołecznej Galerii Młociny. Firma poszerza ofertę Digital Indoor o 16 centrów handlowych EPP w partnerstwie z firmą iPoster

AMS już od marca w stołecznej Galerii Młociny. Firma poszerza ofertę Digital Indoor o 16 centrów handlowych EPP w partnerstwie z firmą iPoster

AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP, największego zarządcy centrów handlowych w Polsce, potwierdzając pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie firmy znajdzie się łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.

Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30%, co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce. Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. Te doskonale znane i doceniane przez klientów lokalizacje charakteryzują się znakomitą odwiedzalnością przez co stanowią dogodny obszar do realizacji celów reklamowych.

W ramach kontraktu w galeriach pojawią się nośniki Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Dodatkowo w Galerii Młociny w Warszawie, firma będzie zarządzała 3 nośnikami wielkoformatowymi – Digital Indoor Spectacular.

– Powiększenie oferty o 16 centrów handlowych zarządzanych przez EPP otwiera naszym klientom dostęp do konsumentów w 22 aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50% populacji Polski. Dodatkowo od początku roku oferujemy reklamę w elastycznym modelu rozliczeniowym CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu AMS.

– Angażujące treści oraz wysoka jakość nośników oferowane przez AMS doskonale wpisują się w nowoczesny wizerunek naszych obiektów oraz pozwalają najemcom jeszcze lepiej informować o ofertach i komunikować się z klientami odwiedzającymi nasze centra handlowe – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu EPP.

– Naszym celem jest rozwój oparty o współpracę z dużymi i stabilnymi firmami z rynku nieruchomości. Dlatego porozumienie dotyczące obiektów handlowych wchodzących w skład portfela EPP nie jest przypadkowe. To konsekwentna realizacja strategii, którą przyjęliśmy kilka lat temu. Dzisiaj mogę powiedzieć, że m.in. dzięki temu kontraktowi, zbudowaliśmy największą jakościową sieć digitalową w galeriach handlowych w Polsce – mówi Tomasz Glegolski, dyrektor ds. rozwoju iPoster.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Nieruchomości firmy są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. Firma należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).