Pierwszego lipca 2004 roku rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa prac nagrodzonych w 1. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zwycięski projekt Michała Jochimka i siedem wyróżnień do końca sierpnia eksponowanych będzie w głównych miastach Polski. Plakaty promujące dane miasto lub region prezentowane będą w innych, zachęcając do ich odwiedzenia.
Na eksponowanych plakatach umieszczona jest informacja o autorze i rodzaju nagrody, jaką zdobył w konkursie.
Kampania jest kolejnym etapem realizacji 1. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, projektu zainicjowanego w kwietniu br., którego głównym celem jest poprawa sposobu postrzegania reklamy na ulicach miast oraz tworzenie wzorców estetycznych i funkcjonalnych reklamy zewnętrznej.
„Jesteśmy zadowoleni z przebiegu i rezultatów 1. edycji. Wstępne podsumowanie jest bardzo pozytywne: na konkurs napłynęło ponad sto prac, a laureatami zainteresowały się media i agencje reklamowe. Np. pani Joannie Gromek, autorce pracy „Wolin” zaproponowała zatrudnienie szczecińska agencja reklamowa Oskar Wegner.” – komentuje Grażyna Gołębiowska, dyr. marketingu AMS.
W założeniach pomysłodawców projektu, istotną związaną z nim korzyścią może być oddźwięk społeczny rozpoczynającej się właśnie kampanii. „Mamy nadzieję, że pobudzi ona do poznawania ciekawych, pięknych miejsc Polski oraz do dyskusji o sposobach ich promocji.”- dodaje Gołębiowska.
Kolejna edycja konkursu Galerii Plakatu AMS będzie miała miejsce na jesieni br.