Od 26. października trwa kampania autobusowa realizowana przez AMS, w której wykorzystywane są elementy fluorescencyjne.
Kampania realizowana jest dla Galerii Centrum. Wielkoformatowe folie z elementami fluorescencyjnymi zostały umieszczone na dziesięciu pojazdach Warszawie. W kampanii wykorzystywane są powierzchnie typu fullback (tyły autobusów).
W reklamie prezentującej męskie garnitury odblaskowej folii użyto do wyklejenia napisów. Dzięki temu tekst oświetlony reflektorami jadących samochodów, wyjątkowo wyraźnie odcina się od powierzchni reklamy, a jednocześnie jest bardzo dobrze widoczny nawet z dużej odległości.
Kampania będzie trwała co najmniej miesiąc.
Reklama mobilna – powierzchnie na autobusach – dostępna jest w ofercie AMS od IV kwartału br. Reklamodawcy mogą korzystać z dwóch typów powierzchni: busboard (bok) i fullback (tył autobusu). Oferta obejmuje powierzchnie na autobusach w Warszawie. Docelowo mobilne powierzchnie oferowane będą także Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i Wrocławiu.