Akcent Media, spółka zależna AMS, rozszerza prowadzoną działalność. Akcent nadal będzie oferował Klientom reklamę na stacjach benzynowych, ale dodatkowo prowadzić będzie dom produkcyjny zajmujący się koordynacją druku plakatów dla AMS-u i podmiotów zewnętrznych.
W grudniu zmienił się skład Zarządu Spółki: obowiązki dotychczasowego prezesa Romana Mikulskiego przejął Sobiesław Kulej. Dotychczasowy z-ca prezesa, Zbyszko Dzięgielewski, pełni obecnie funkcję dyrektora sprzedaży. Radzie Nadzorczej Akcentu przewodniczy Piotr Matras, wiceprezes Zarządu AMS SA.
Firma Akcent powstała w 1998 roku. W 1999 roku stworzyła pierwszą ogólnopolską sieć małoformatowych powierzchni reklamowych oferowanych na stacjach paliw w postaci nakładek na pistolety paliw oraz pomptopery – dwustronne tablice w formacie od A4 do A3.
W ofercie Akcent Media znajduje się ponad 700 nowoczesnych stacji benzynowych na terenie całego kraju spełniających najwyższe europejskie standardy. Wszystkie stacje znajdują się w aglomeracjach miejskich, przy głównych drogach i węzłach komunikacyjnych oraz posiadają sklepy i rozbudowane zaplecze usługowe.