„Jedyna taka rocznica. Jedyne takie muzeum”. Pod takim hasłem trwa kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w 60 rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Plakaty umieszczone na billboardach i wiatach przystankowych AMS informują jednocześnie o otwarciu w Warszawie Muzeum Powstania Warszawskiego.
Kampania przygotowana we współpracy z Zespołem Pełnomocnika ds. budowy Muzeum Powstania Warszawskiego została zrealizowana w Warszawie na 200 billboardach i 230 citylightach – powierzchniach na wiatach przystankowych. Około 100 citylightów AMS udostępnił na przystankach w Krakowie, gdzie po wojnie znalazła swoje miejsce się część powstańców.
„To niezwykle ważna rocznica i ogromnie potrzebne Muzeum. Od początku chcieliśmy wspomóc akcję nie tylko dlatego, że miasto jest naszym naturalnym partnerem. Uważaliśmy, że to po prostu nasz obowiązek” – powiedział Marek Kuzaka, wiceprezes zarządu AMS SA.
Plakat na potrzeby kampanii przygotował niezależny grafik Wojciech Sobolewski na zlecenie Zespołu Pełnomocnika ds. budowy Muzeum Powstania Warszawskiego.