23 sierpnia br. rozpoczyna się oryginalna kampania firmy IKEA. Należące do AMS wiaty przystankowe zostaną urządzone meblami i elementami wyposażenia wnętrz oferowanymi przez szwedzki koncern. Jest to pierwsza tego typu kampania w Polsce.
Kampania trwać będzie do 29 sierpnia i obejmie swym zasięgiem następujące miasta: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawę, Wrocław. W każdym z miast pojedyncze wiaty przystankowe zamienione zostaną w przytulne pokoje, wyposażone w kanapy, fotele, regały, lampki. Wewnętrzne ściany wiat przysłonięte będą tkaniną imitującą tapetę.
„To świetny pomysł. Taka instalacja z pewnością będzie przyciągać uwagę. IKEA to klient otwarty na nowości i bardzo pomysłowy. A outdoor daje duże możliwości realizacji nowatorskich form reklamy.” – komentuje Sławomir Jędrzejewski, wiceprezes AMS ds. sprzedaży i marketingu.
W wiatach prowadzona będzie wśród oczekujących na autobusy ankieta nt. działań, jakie można podjąć w celu upiększenia danego miasta, uczynienia go bardziej przytulnym i wygodnym.
Pomysłodawcą i koordynatorem akcji w Polsce jest krakowska firma „Eskadra BTL”.