Po raz pierwszy w Polsce zorganizowano na nośnikach typu citylight kampanię wykorzystującą rozwiązania przestrzenne. Zleceniodawcą jest firma Samsung Electronics Poland Sp. z o.o.. Kampania rozpoczęła się 1 lutego i obejmuje swym zasięgiem całą Polskę.
We wszystkich nośnikach wykorzystanych w kampanii w Warszawie usunięto przednią szybę i zastąpiono ją powierzchnią z płyty pleksiglasowej, na której nadrukowany jest layout z wytłoczonymi najbardziej istotnymi elementami plakatu – telefonem komórkowym i dłonią trzymającej go dziewczyny. Tego rodzaju zabieg wykorzystywany jest na polskim rynku po raz pierwszy.
AMS wielokrotnie już realizował nietypowe kampanie na swoich nośnikach. „Cieszymy się, mogąc po raz kolejny pokazać Klientom szerokie możliwości nośników reklamy zewnętrznej. Citylighty charakteryzują się najdłuższym czasem kontaktu nośnika z odbiorcą. Dzięki bardzo otwartemu, kreatywnemu podejściu Klienta i agencji do kampanii możemy dodatkowo wzmocnić tę cechę, przyciągając uwagę odbiorców intrygującą formą plakatu” mówi Sławomir Jędrzejewski, Wiceprezes Zarządu AMS i Dyrektor ds. Sprzedaży.
Zakupem mediów do kampanii zajęło się Initiative. Kreację layoutu przygotowała agencja Ad Fabrika FCB sp. z o.o.