Od połowy lipca startuje nowa kampania tygodnika „Polityka” na wiatach przystankowych należących do firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. Po raz pierwszy „Polityka” zdecydowała się na użycie całej powierzchni wiaty – wszystkich ścian oraz dachu.
W kampanii wykorzystanych będzie jedenaście wiat przystankowych umiejscowionych w centralnych punktach siedmiu miast Polski. Plakaty z informacją reklamową zostały wydrukowane na folii samoprzylepnej i nałożone na szyby modułów citylightowych oraz na pozostałe ścianki wiaty.
Po raz pierwszy w historii kampanii reklamowych na wiatach AMS, w kreatywny sposób wykorzystana została także powierzchnia dachu wiaty – został on oklejony folią, na której umieszczony jest komunikat reklamowy.
Plakaty naklejone są na całej powierzchni zewnętrznej i wewnętrznej wszystkich paneli wiaty (wyjątkiem jest jeden moduł). We wnętrzu wiaty, na każdym z paneli umieszczone są plakaty z wydrukowanymi na nich wybranymi okładkami „Polityki”. Nagłówki plakatów odwołują się do nazw poszczególnych działów pisma: np. „Raport”, „Kraj”, „Świat”, „Gospodarka”, „Społeczeństwo”. W jedynym nie oklejonym panelu wiaty będzie eksponowany tradycyjny plakat papierowy, zmieniany co tydzień, prezentujący okładkę aktualnego numeru „Polityki”.
Z tyłu, na ściankach zewnętrznych wiaty, umieszczony jest biegnący przez całą długość wiaty napis „Polityka – tygodnik na każdy dzień”.
Kampania obejmuje swym zasięgiem Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Poznań, Szczecin i Warszawę. W Warszawie cztery wiaty będą wykorzystane na promocję „Polityki”, jedna natomiast, usytuowana przy hotelu Forum, dla tygodnika „Forum”. Kampania trwać będzie do 15 stycznia 2005 roku.
Kreacja przygotowana została we własnym zakresie przez „Politykę” i „Forum”.