Od 1. grudnia w wybranych wiatach przystankowych AMS w Warszawie i Katowicach można się ogrzać. Ogrzewane wiaty to element kolejnej niestandardowej ekspozycji, jaką AMS realizuje dla swojego klienta.
Tym razem jest to kampania reklamowa szwedzkiej firmy Vattenfall, zajmującej się dostawami energii. Wewnątrz każdej z wiat, na których prowadzona jest kampania, zainstalowano dwa promienniki cieplne i dodatkowe reflektory. Można je uruchomić przyciskiem umieszczonym na skrzynce znajdującej się na tylnej ściance przystanku.
W akcji wykorzystanych jest po 10 wiat w Warszawie i w Katowicach. Vattenfall wykupił jednocześnie wszystkie panele citylightowe w wiatach włączonych do kampanii.
Celem kampanii jest wykreowanie świadomości marki Vattenfall. Podgrzewane wiaty mają wzmocnić komunikat przekazywany na plakatach, który brzmi „Siła odwagi, siła przyjaźni, siła ambicji, siła samodzielności… wspierana przez 230 V. Zapewniamy ciepło i elektryczność.” Pomysłowi stworzenia takiej formy reklamy przyświecała chęć ofiarowania czegoś wyjątkowego mieszkańcom miast, aby w ten sposób przekazać im wiedzę o działalności Vattenfall.
Kampania outdoorowa stanowi trzon kampanii Vattenfall, reklama w tradycyjnych mediach będzie wsparciem dla niekonwencjonalnego wykorzystania reklamy zewnętrznej.
Za pomysł kampanii i projekty graficzne plakatów odpowiada LOWE Brindfors (Szwecja). Działania organizacyjne w Polsce koordynowała agencja Yapan. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca lutego 2005.