Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu jest zaprojektowanie plakatu pokazującego, że aby życie było bogatsze i pełniejsze, trzeba zacząć od rozwijania samego siebie. Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.
Według raportu „Otwartość Polaków” niemal 90% naszych rodaków uważa, że nie warto poświęcać czasu samemu sobie. Ważniejszy jest dla nich czas dla rodziny, a także ten przeznaczany na pracę i inne aktywności społeczne. Dlatego też celem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest zwrócenie uwagi na dbałość o siebie, swój rozwój i samopoczucie.
– Czy warto poświęcać czas samemu sobie? Jest przecież tyle ważniejszych spraw: rodzina, praca, aktywność społeczna. Takie właśnie pytanie stawiamy tym razem przed uczestnikami naszego konkursu – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektorka Marketingu AMS. – Kiedy nie mamy pełnej kontroli nad sytuacją zewnętrzną, skupmy się na swoich potrzebach, pomóżmy sobie. Żeby dawać, musimy mieć z czego czerpać. W nowej edycji Galerii Plakatu AMS czekamy na projekty, które w twórczy sposób zmierzą się z tymi kwestiami – dodaje Grażyna Gołębiowska.
Konkurs Galerii Plakatu AMS ma charakter otwarty. Prace można składać do 27 listopada 2022 r., wgrywając je na platformę galeriaplakatu.ams.com.pl.
Werdykt jury poznamy do 9 grudnia 2022 r., a zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2023 r.
Wyboru laureatów dokona jury w składzie:
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji Galerii Plakatu AMS jest mBank, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl i NowyMarketing.pl.
Źródło: Neurohm Polska / Porta KMI Poland, raport „Otwartość Polaków” 2017.
Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.