Flower Council Holland przy wsparciu agencji UM Poland realizuje w sieci Digital Indoor AMS kampanię z potencjałem dotarcia do ponad 11 milionów mieszkańców Polski. Kreacje reklamowe można zobaczyć w 10 największych polskich aglomeracjach.
Kampania Flower Council Holland zachęca do zagospodarowywania swoich prywatnych przestrzeni roślinami. Można ją zobaczyć na nośnikach Digital Indoor w 31 galeriach handlowych w 10 aglomeracjach, co pozwala na dotarcie do 30% mieszkańców Polski.
Dzięki badaniom wykorzystującym dane z monitoringu urządzeń mobilnych AMS określa dwa poziomy zasięgów kampanii realizowanych w ogólnopolskiej sieci Digital Indoor: techniczny i efektywny. Zasięg efektywny to liczba osób odwiedzających przynajmniej raz w miesiącu galerię handlową, a zasięg techniczny to liczba osób mieszkających w zasięgu galerii.
Zgodnie z tymi danymi kampania Flower Council Holland ma szansę na dotarcie do 30% mieszkańców Polski w 3 tygodnie. Zasięg techniczny działań sięgnie 11 milionów osób, przy efektywności kampanii na poziomie 43%.
— Wielkim atutem naszej sieci Digital Indoor, oprócz zasięgu obejmującego mieszkańców 20 aglomeracji, jest kontakt z marką w miejscu podejmowania decyzji zakupowych. Dodatkowo istnieje możliwość elastycznej zmiany layoutów w trakcie trwania kampanii. Dzięki temu łatwo dostosować przekaz do odbiorców i okoliczności. Nie ma również ram czasowych trwania działań reklamowych, dlatego kampanię realizujemy w 3-tygodniowym cyklu emisyjnym, z wcześniej ustalonym startem kampanii w dowolnym momencie — mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS.
Kampania Flower Council Holland ma również wymiar ekologiczny, wzmocniony przekazem w klasycznym outdoorze. Działania uzupełni reklama na EKO Premium Citylight, czyli prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew. Dzięki temu powierzchnia lasów w Polsce powiększy się o prawie o 30 m².
— Szukaliśmy dla naszego klienta rozwiązań reklamowych spójnych z wizją jego marki. Połączenie digital OOH z tradycyjnym outdoorem w ekologicznym wydaniu w pełni wpisuje się w charakter kampanii — mówi Monika Rychlica, Head of Press, OOH, Radio, Cinema & Ambient z agencji UM Poland.
Flower Council Holland skorzystało z gotowego produktu #AMSdigitalMarket, który obejmuje największą na rynku ofertę nośników Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Digital Indoor to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką i ostatni punkt styku konsumenta przed dokonaniem zakupu. Dzięki wielkości nośników i usytuowaniu ich przy wejściach do centrum handlowego oraz w głównych ciągach komunikacyjnych reklama jest widoczna dla kupujących, a najwyższa jakość i ciekawe treści przyciągają ich uwagę. Na każdym ekranie AMS wyświetlany jest autorski kontent Cityinfo – informacje lokalne i rozrywka podane w lekkiej i angażującej formie.
AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4400 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 55 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.
Więcej o digitalowym OOH: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania