Kibice siatkówki w całej Polsce mogą od 26 sierpnia do 11 września 2022 r. na bieżąco śledzić wyniki meczów trwających właśnie mistrzostw świata siatkarzy na cyfrowych nośnikach należących do AMS. Możliwość śledzenia wyników rozgrywek w czasie rzeczywistym na ekranach Digital OOH powróci podczas siatkarskich zmagań kobiet o mistrzowski tytuł.
Współczesny Out-of-Home to nie tylko reklama, lecz również wartościowe treści. Na dodatek w przestrzeni miejskiej — a więc tam, gdzie konsumenci spędzają mnóstwo czasu. W przypadku młodych osób, ilość czasu spędzanego w przestrzeni publicznej jest większa niż w starszej generacji. Młodzi są również bardziej otwarci na innowacje, interakcje i treści, które mają w sobie konkretną wartość. Niedawne badanie zrealizowane przez Kantar potwierdza, iż 70 proc. konsumentów ocenia Digital OOH jako kanał dostarczający im wartościowych, aktualnych treści o markach, produktach i usługach.
Właśnie dlatego AMS, lider rynku OOH w Polsce, angażuje za pomocą kontentu. Tym razem wykorzystuje w tym celu bieżącą transmisję wyników trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn.
— Na naszych cyfrowych nośnikach: Digital Citylight na przystankach, Digital Indoor w galeriach handlowych, Move TV w fitness klubach premium oraz Traffic TV w warszawskiej komunikacji miejskiej wyświetlane są w czasie rzeczywistym wyniki rozgrywanych aktualnie meczów. Każdy zainteresowany siatkówką może je sprawdzić w drodze do domu czy na spotkanie oraz przeczytać szereg dodatkowych informacji i ciekawostek o mistrzostwach — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS. — To jeden z przykładów realizowanej przez nas idei Smart OOH – ciekawe, angażujące treści prezentowane w odpowiednim miejscu i czasie – dodaje.
Kontent emitowany w DOOH to coraz częściej wartościowe i przyciągające uwagę treści tworzone przez zespoły redakcyjne operatorów outdooru. Przydatne informacje, ciekawostki, treści rozrywkowe wyświetlane na ekranach Digital Out-of-Home, a także całe ramówki w formacie wideo przygotowywane na potrzeby nośników m.in. w klubach fitness czy w komunikacji miejskiej to coraz popularniejszy sposób wykorzystania takich nośników.
Akcja na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej ponownie wykorzystuje potencjał real-time marketingu, jaki daje Digital OOH. W sierpniu br. AMS odliczał czas do Godziny „W” na Digital Citylightach w 9 miastach Polski. Akcję „Nie zapominaj o Godzinie W” także wzbogaciły działania kontentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.
AMS to system ponad 4 300 punktów styku w całym kraju — na przystankach (Digital Citylighty), w kilkudziesięciu galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor i Premium Digital Indoor), na kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreeny), a także na ekranach bankomatów oraz w ramach kanałów Video OOH z autorskim kontentem (Move TV w klubach fitness segmentu premium i Traffic TV w stołecznej komunikacji miejskiej).