O nas / Aktualności

AMS odlicza czas do Godziny „W” nie tylko w Warszawie - specjalna akcja na Digital Citylightach w 9 miastach

AMS odlicza czas do Godziny „W” nie tylko w Warszawie – specjalna akcja na Digital Citylightach w 9 miastach Polski

Akcją „Nie zapominaj o Godzinie W” AMS włączył się w obchody 78. rocznicy Powstania Warszawskiego. Przez cały weekend 30-31 lipca oraz 1 sierpnia na wszystkich nośnikach AMS Digital Citylight w Polsce odliczany będzie czas, który pozostał do Godziny „W”. Dodatkowo akcję wzbogacą działania kontentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo.

Jak co roku na nośnikach AMS prezentowane będą kreacje upamiętniające wybuch Powstania Warszawskiego. Tym razem, dzięki możliwościom systemu Digital Citylight, materiały promocyjne akcji „Nie zapominaj o Godzinie W” zostaną dopasowane do pory dnia. Automatycznie i w czasie rzeczywistym odliczany będzie czas do godziny 17:00 1 sierpnia. To właśnie w Godzinie „W” Polacy zatrzymują się, by minutą ciszy uczcić pamięć bohaterów Powstania Warszawskiego.

Na cyfrowych nośnikach spółki AMS będzie można też zobaczyć informacje i archiwalne zdjęcia w historycznym cyklu Cityinfo: „Poczuj historię” oraz sprawdzić swoją wiedzę w specjalnie przygotowanym na tę okazję quizie.

Dodatkowo komunikat o wydarzeniu pojawi się na pasku informacyjnym w miejscu wyświetlania aktualnej daty i godziny za pomocą reklamy natywnej, czyli treści reklamowej spójnej wizualnie i treściowo z miejscem jej emisji.

– Wyróżnikiem tworzonego przez nas Smart OOH są ciekawe, aktualne i użyteczne działania integrujące mieszkańców miast. Nasze autorskie treści angażują, nadając przestrzeni miejskiej użyteczność społeczną w odpowiednim miejscu i czasie – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing z AMS. – Jesteśmy dumni, mogąc wykorzystać możliwości digital OOH, by dbać o naszą wspólną historię, przypominać o ważnych wydarzeniach i towarzyszyć mieszkańcom miast w ważnych dla nich momentach – dodaje.

AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 56 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.