AMS wygrał przetarg ogłoszony w ub. r. przez Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach na wynajem powierzchni reklamowych wiat przystankowych w Tychach. Oznacza to, że oferta firmy powiększyła się w tym mieście do 94 powierzchni reklamowych na 44 kluczowych przystankach.
– Poszerzamy naszą ofertę citylightów o kolejne miasto na obszarze śląskiej metropolii. To korzyść biznesowa zarówno dla nas, jak i reklamodawców, którzy poszukują kompleksowych, nowoczesnych rozwiązań i skutecznego dotarcia do swoich klientów. Mieszkańcy Tychów zyskają zaś na estetyce wiat przystankowych – mówi Wojciech Zdanowicz, członek zarządu AMS.
Wygrany przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach będzie kolejną realizacją spółki na południu Polski. W ostatnich latach AMS wygrywał przetargi na nowe wiaty wyposażone w citylighty m.in. w Sosnowcu, wdrożył też nowoczesne cyfrowe citylighty z oryginalnymi funkcjonalnościami dla mieszkańców Śląska (to m.in. darmowe WiFi, dostęp do ładowarek smartfonów i cyfrowych map miast). W Zabrzu zaś AMS dostosował nośniki do wąskich wysepek przystankowych.
Citylight to, obok digital citylightów, najpopularniejszy w portfolio AMS nośnik obecny w przestrzeniach miejskich. Citylighty jako eleganckie miejskie gabloty reklamowe, cieszą się najwyższą akceptacją społeczną.
W przetargu na obsługę wiat w Tychach wzięły udział dwie firmy; umowa z AMS zawarta została na trzy lata.
AMS jest liderem rynku OOH w Polsce, od lat wdraża nowoczesne rozwiązania oraz innowacyjne produkty realizujące misję „zielonej” gospodarki. Corocznie wspiera też komunikacyjnie ważne instytucje kultury, jak Muzea Narodowe w Warszawie i Krakowie.