O nas / Aktualności

AMS partnerem kampanii społecznej „Weekend bez ofiar”

AMS został partnerem kampanii społecznej „Weekend bez ofiar” promującej Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa. Na naszych billboardach do końca czerwca prezentowane będą plakaty promujące tę akcję.

Organizatorem Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa „Weekend bez Ofiar“ jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad a także instytucje partnerskie m.in. Ministerstwo Zdrowia, Komenda Główna Policji oraz Główny Inspektorat Transportu Drogowego.

Nasz Serwis korzysta z plików cookies. Wiąże się to z przechowywaniem plików cookies w Twojej przeglądarce oraz przetwarzaniem przez AMS S.A. danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych (dodatkowe informacje możesz znaleźć w Polityce Prywatności). Przez dalsze korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies w Twojej przeglądarce. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

OK