Druga edycja konferencji #DataDrivenDOOH za nami. Po raz kolejny spotkaliśmy się, by wymienić się najnowszą wiedzą w obszarze najdynamiczniej rozwijającego się segmentu OOH – digitalu. Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli stacjonarnie i online.
Zapraszamy do obejrzenia nagrań wybranych prelekcji, stanowiące doskonałą okazję do przypomnienia sobie najważniejszych tematów poruszanych podczas konferencji.
Część I
👉 OOH i crossmediowy pomiar widowni – szwedzkie doświadczenie – Mats Rönne
Obejrzyj wystąpienie – wersja ang. >> https://bit.ly/41dHDMp
Obejrzyj wystąpienie – wersja z tłumaczeniem >> https://bit.ly/3tg4ydh
Pobierz prezentację >> https://bit.ly/3v2cKhZ
👉 Poznaj swoją widownię. Czy świat kończy się na G8? – Przemek Dwojak
Obejrzyj wystąpienie >> https://bit.ly/3uPqlJ7
Pobierz prezentację >> https://bit.ly/3Tw4zok
👉 Panel branżowy: Widownia, ale jaka?
Obejrzyj panel branżowy >> https://bit.ly/47PQwOw
Część II
👉 Doświadczenie rewolucji w kampaniach OOH – Adrian Gasiński
Obejrzyj wystąpienie >> https://bit.ly/47PphDD
Pobierz prezentację >> https://bit.ly/3v50n4E
👉 Zaskakujące wyniki PrecisionOOH – Katarzyna Smyk-Borowiec i Bartosz Sieradzki
Obejrzyj wystąpienie >> https://bit.ly/3GI3lhO
Pobierz prezentację >> https://bit.ly/3RMSoCf
👉 Panel mediowy: Standaryzacja pomiarów widowni na rynku mediów
Obejrzyj panel mediowy >> https://bit.ly/47XTvEH
Zachęcamy także do przeczytania relacji zamieszczonych w serwisach WirtualneMedia i gazeta.pl.
A jak było w 2022 roku przeczytaj tutaj.