Strefa wiedzy / DataDrivenDOOH 2022

DataDrivenDOOH

 

Dzień dobry,

przygotowaliśmy dla Ciebie podsumowanie cyklu wydarzeń #DataDrivenDOOH – całej miesięcznej serii pełnej wiedzy, inspiracji i wskazówek. Wszystko w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki – w wygodnej formie, w której znajdziesz:

👉 9 ekskluzywnych nagrań z wystąpieniami & prezentacjami prelegentów

👉 dostęp do paneli dyskusyjnych z wybitnymi gośćmi świata badań i marketingu

👉 materiały & handouty pokonferencyjne z możliwością pobrania w PDF.

Jeżeli ominęło Cię jedno z wydarzeń, a może chcesz wrócić do konkretnej prezentacji, to skorzystaj ze strefy wiedzy, którą przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie 🙂

Zapraszamy do obejrzenia making of >>

 

#1

10.11.2022 DataDrivenDOOH

👉 Twój brand potrzebuje OOH, ale z innych powodów niż myślisz – Stanisław Grabowski i Iza Walaszek

 

👉 Ewolucja czy rewolucja? Jak Digital OOH wpływa na rynek reklamy zewnętrznej? – Radek Gołąb

 

👉 Jak przytulić się w synapsy? O błędach poznawczych, pułapkach myślenia i poprawnym wyciąganiu wniosków – Janina Bąk

 

👉 Nowe trendy — coś trwałego czy ulotnego? Z czym branża i marki będą mierzyć się w najbliższych latach?

 

👉 Pobierz handout >> https://bit.ly/10_11_2022_DataDrivenDOOH_handout

 

#2

24.11.2022 DataDrivenDOOH

👉 Cross-mediowy pomiar mediów – więcej szans czy zagrożeń dla reklamy OOH? – Jarosław Pawlak

 

👉 Numer buta czy płeć? Czego możesz dowiedzieć się o przepływach osób w indoorze? Innowacyjne zastosowanie AI w pomiarach ruchu w galeriach handlowych – Bartosz Michałowski i Robert Migas-Mazur

 

👉 Czym jest AI i jak z niej korzystać? Jakie są trzy kluczowe kamienie węgielne, o których warto wiedzieć? – Aleksandra Przegalińska

 

👉 Od eksperymentu do praktyki – o zastosowaniu zaawansowanych technologii cyfrowych w indoorze oraz outdoorze.

 

👉 Pobierz handout >> https://bit.ly/24_11_2022_DataDrivenDOOH_handout

 

#3

8.12.2022 DataDrivenDOOH

👉 Utarte ścieżki, które prowadzą na manowce, czyli mylne przekonania na temat OOH – Joanna Nowik i Michał Kaliński

 

👉 Mobile w symbiozie z OOH? Jak innowacyjnie i efektywnie łączyć online z offline – Mateusz Chołuj i Iwona Kołodziejek

 

👉 Myśl jak naukowiec. Myśl jak naukowczyni. O tym, jakie ograniczenia ma intuicja i dlaczego ciekawość jest lepsza niż pewność w biznesie – Piotr Bucki

 

👉 Cyfrowa rewolucja, która nie pożera własnych dzieci. DOOH w analogowym świecie.

 

👉 Pobierz handout >> https://bit.ly/8_12_2022_DataDrivenDOOH_handout

 

Dziękujemy!