Świecące całą dobę neony z nazwą Shock, umieszczone na winylowym plakacie prezentującym butelki perfum – tak wygląda niestandardowa kampania zrealizowana na nośnikach reklamowych AMS, która towarzyszy wprowadzeniu na polski rynek nowych perfum CK One Shock for Her i for Him.
Komunikacja towarzysząca wprowadzeniu na rynek tegorocznej edycji perfum CK One podkreśla, że zapachy będą dostępne w wersji dla kobiet i mężczyzn. – Rozwiązanie, które zaproponowaliśmy klientowi, znakomicie odzwierciedla przekaz kampanii – mówi Anna Sobczyk, Product Manager AMS, odpowiedzialna za realizację niestandardowej komunikacji. – Perfumy nazywają się tak samo – Shock – różni je tylko kolor butelki i kolor czcionki w zależności od tego, czy są dla kobiet czy dla mężczyzn – i właśnie to postanowiliśmy podkreślić. Neony z nazwą Shock zamontowanie na winylowych plakatach w wersji różowej i zielonej pojawią się w Warszawie 16 września – dodaje Anna Sobczyk.
Nowatorskie rozwiązanie w użyciem neonów na frontlightach dopełnia kampania zasięgowa na citylightach AMS. Kampanię zaplanował dom mediowy MEC.