Od maja 2011 r. oferta CityINFOtv – telewizji kontentowo-reklamowej należącej do AMS – rozszerza się o ekrany w 100 autobusach obsługujących miejskie linie w Warszawie. CityINFOtv w warszawskich autobusach i metrze to największa w Polsce systemowa sieć ekranów LCD, dostarczająca pasażerom online informacje i reklamę w czasie podróży.
– Do tej pory oferta CityINFOtv składała się z ponad 900 ekranów LCD w 198 wagonach metra. Poszerzając zasięg CityINFOtv o ekrany w 100 autobusach obsługujących 40 linii w Warszawie możemy docierać do kolejnych osób, które interesują reklamodawców. Według danych TGI* 700 tys. warszawiaków podróżuje autobusami miejskimi co najmniej raz w tygodniu. Łącząc ofertę metra i autobusów otrzymaliśmy równomiernie rozproszoną sieć ekranów w całym mieście – mówi Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS, odpowiedzialny za projekt CityINFOtv.
Na ekranach CityINFOtv prezentowany jest serwis tworzony specjalnie dla użytkowników metra i autobusów,. z treściami dostosowanymi do pory dnia i średniego czasu podróży. Serwis posiada też część reklamową. Przekaz przygotowany jest w nowoczesnej i dynamicznej formie, dzięki czemu przyciąga uwagę i uatrakcyjnia podróż pasażerów metra i autobusów, angażując ich w odbiór komunikatów. Z badań wynika, że ponad 2/3 pasażerów metra (67%) zapytanych o to, czym się zajmują podczas podróży metrem, najczęściej wymienia oglądanie informacji emitowanych w CityINFOtv, a 93% pasażerów metra deklaruje znajomość CityINFOtv**.
Po wprowadzeniu CityINFOtv w autobusach oferta AMS w tym zakresie obejmuje blisko 1200 ekranów. AMS wprowadził CityINFOtv na rynek w 2008 roku.