Ekspozycji prac pod hasłem „Bądź mądry, czytaj prasę” towarzyszy specjalna promocja: klienci, którzy kupią prasę za ponad 30 zł otrzymają ufundowane przez AMS prezenty w postaci oryginalnych plakatów citylightowych z motywem promującym czytelnictwo prasy. Plakaty, rozwieszone nad regałami z prasą, stanowią oryginalną formę zachęty do sięgnięcia po czasopisma.
Badanie wykazało, że najwięcej osób spośród klientów, którzy dokonali zakupów w sklepach Ski Team, dowiedziała się o akcjach promocyjnych właśnie z plakatów na nośnikach AMS. Ski Team od dłuższego czasu reklamuje swoje sklepy na naszych backlightach w Warszawie i Poznaniu.
„Zamierzamy nie tylko kontynuować, ale też rozszerzyć współpracę z AMS – już od listopada planowane jest włączenie do kampanii reklamowej Trójmiasta” – powiedział Maciej Majewski, marketing manager Ski Team.
Nagrodę wręczono nam podczas prezentacji rowerów na rok 2006, gdzie corocznie są przyznawane wyróżnienia ze szczególne dokonania pracownikom i partnerom.