Na 138 backlightach o wymiarach 6 x 3 m w 10 miastach Polski pojawiły się plakaty z hasłem „Moc królewskiego aromatu” i wizerunkiem parującej filiżanki gorącej kawy. 38 z nich zawiera przymocowaną do nośnika, wypukłą filiżankę z masy plastycznej, z umieszczoną wewnątrz wytwornicą dymu. Efekt – parująca prawdziwym dymem filiżanka – podkreśla niezwykłą aromatyczność kawy Jacobs Krönung. Nośniki z trójwymiarowymi, dymiącymi filiżankami, mają dodatkowe podświetlenie od dołu. Autorem tej wyjątkowej kreacji jest agencja JWT.
Jest to pierwsza tego rodzaju kampania w reklamie zewnętrznej w Polsce.
Kampanie niestandardowe wymagają dużego wysiłku od realizatora. Wykorzystywane w nich urządzenia, takie jak odtwarzacze mp3 czy wytwornice dymu, są narażone na zniszczenie przez wandali, a to pociąga za sobą duże koszty. Z tego względu AMS zdecydował się na ubezpieczenie filiżanek. Ogromne znaczenie w przypadku takiej kampanii ma sprawny serwis i szybkie usuwanie wszelkich uszkodzeń. Urządzenia wytwarzające dym będą serwisowane dwa razy w tygodniu. Dym jest przyjazny dla środowiska – posiada atest PZH (PZH/HT 1058/2001).
AMS wygrał przetarg na realizację tej kampanii głównie ze względu na bardzo duże doświadczenie w realizacji nietypowych kampanii. W rozwiązaniu przedstawionym przez AMS efekt dymu unoszącego się z filiżanki był najlepszy.