W marcu 2005 r. AMS realizuje drugą już kampanię z wykorzystaniem mixu powierzchni reklamowych na autobusach oraz na citylightach. Tym razem klientem AMS jest Chiquita promująca banany pod hasłem „Ugryź więcej z życia – obudź swój tropikalny nastrój”.
Oferowane przez AMS citylighty i powierzchnie na autobusach komunikacji miejskiej (busboard – bok autobusu, fullback – tył autobusu oraz dualmobil – boczna i tylna ściana autobusu przegubowego) wynajęto dla Chiquity w czterech miastach – Warszawie, Krakowie, Gdańsku oraz GOP.
Połączenie citylightów, uznawanych za najbliższy odbiorcy nośnik reklamy, oraz powierzchni na autobusach, czyli reklamy mobilnej, pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w miastach – zarówno pieszych, jak i zmotoryzowanych. Reklama na autobusach towarzyszy ludziom w drodze do pracy, szkoły, kompleksów handlowych. Obydwie formy reklamy doskonale się uzupełniają.
Chiquita Polska jest importerem i dystrybutorem owoców egzotycznych, głównie bananów z Ameryki Południowej. Firma już po raz trzeci prowadzi kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej, ale po raz pierwszy z wykorzystaniem reklamy na autobusach i citylightach.