AMS obecnie sprzedaje 40 powierzchni typu frontlight w dwóch formatach: 6,1 x 8,5 m oraz 11,5 x 8,5 m. Do końca przyszłego roku liczba powierzchni wielkoformatowych na ścianach budynków w centrach miast ma wzrosnąć do 240.
Produkt AMS jest pierwszym i jedynym na rynku ujednoliconym, ogólnopolskim systemem powierzchni na ścianach budynków. „Dotychczas funkcjonowały powierzchnie różnych firm, o różnych formatach, wyznaczanych przez rozmiary konkretnej ściany, często ograniczone do pojedynczych, punktowych lokalizacji w mieście. Nasza oferta jest zestandaryzowana i uporządkowana, a rozwiązanie przez nas proponowane oraz doskonałe lokalizacje pozwalają na znaczne poszerzenie zasięgu przy zachowaniu spektakularnego charakteru kampanii” – powiedział Piotr Parnowski, prezes AMS SA.
Reklamy do tego systemu są jednostronnie drukowane na winylu, który następnie jest napinany w nowy sposób na kotwach, zamocowanych na stałe w elewacji budynku. Plakaty mogą być wykorzystywane wielokrotnie, a także przewieszane, można je też przechowywać do kilku lat bez straty jakości. Ponadto w ciągu ostatnich dwóch lat ceny druku na podłożu winylowym spadły o blisko 50 %, co również ma znaczenie w ogólnym koszcie kampanii. Winyle są odporne na warunki atmosferyczne (słońce, mróz, deszcz), a także elastyczne, co umożliwia perfekcyjne napięcie plakatu. Reklamy są oświetlane punktowo od góry i od dołu światłem o mocy 1000 wat (większy format) i 500 wat (mniejszy).
Pierwszym klientem kupującym reklamy na ścianach AMS jest Polkomtel. Kampania Plusa będzie prowadzona na wszystkich 40 ścianach nowego systemu. „Polkomtel korzysta z outdooru od wielu lat, zna wartość oraz możliwości tego medium i różnych formatów reklamy zewnętrznej. Cieszymy się, że wraz z Polkomtelem inaugurujemy wejście do naszej sieci uporządkowanych, jednolitych pod względem wymiarów powierzchni na ścianach” – dodał Piotr Parnowski.