W lutym firma AMS realizuje dla Kompanii Piwowarskiej niestandardową kampanię reklamową w wiatach przystankowych. Jest ona poświęcona promocji muzycznych imprez MUSIC TOUR sponsorowanych przez markę piwa Miller. W ośmiu wiatach zlokalizowanych w sześciu miastach Polski (Katowice, Kraków, Poznań, Gdynia, Warszawa i Wrocław) zostały zainstalowane odtwarzacze mp3 oraz głośniki, przez które płynie muzyka. Ponadto wiaty są oklejone motywami związanymi z kampanią.
W lutym firma AMS realizuje dla Kompanii Piwowarskiej niestandardową kampanię reklamową w wiatach przystankowych. Jest ona poświęcona promocji muzycznych imprez MUSIC TOUR sponsorowanych przez markę piwa Miller. W ośmiu wiatach zlokalizowanych w sześciu miastach Polski (Katowice, Kraków, Poznań, Gdynia, Warszawa i Wrocław) zostały zainstalowane odtwarzacze mp3 oraz głośniki, przez które płynie muzyka. Ponadto wiaty są oklejone motywami związanymi z kampanią.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacją zajęła się Agencja Reklamowa GPD z Poznania.