Uwagę zwraca w tej kampanii nie tylko stylistyka plakatów, rodem z dawnych kreskówek, ale także niestandardowe rozwiązanie, którego efekt można oglądać w wiacie w centrum Warszawy” – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS ds. sprzedaży.
W wiacie przystanku tramwajowego w Al. Jerozolimskich przy hotelu Polonia w Warszawie, w kasetony reklamowe zamiast zwykłych papierowych plakatów włożono usztywnione plansze z trójwymiarową wersją trzech rysunków. Rezultat przypomina animację na filmie rysunkowym – osoby przechodzące lub przejeżdżające przed motywami reklamowymi widzą je w ruchu: i tak ludzik Chiquity płynie łódką po morzu, palmy kołyszą się na wietrze, a rybka wyskakuje z wody.
Po raz pierwszy w Polsce w kampanii outdoorowej zastosowano druk trójwymiarowy z użyciem soczewek. Tego typu rozwiązania pojawiały się dotychczas jedynie w małych formach reklamowych.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Lowe GGK. Zakupem mediów zajęła się firma Brand Connection.