„Ferrero Rocher dodaje świętom magii” – pod takim hasłem rozpoczęła się niestandardowa kampania pralinek firmy Ferrero Polska przygotowana przez dom mediowy Vizeum, Posterscope i AMS. Na backlightach można zobaczyć świetlny połysk odbijany od złotego opakowania pralinek.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje ponad 100 backlightów (o wymiarach 6 x 3 m i 8 x 4 m ) w 8 największych aglomeracjach Polski. Na wybranych nośnikach w Warszawie dodatkowo zostały zamontowane migoczące lampki LED, które imitują połysk świetlny.
– To kolejna realizacja AMS pozwalająca wyeksponować ekskluzywną markę reklamą najwyższej jakości. Efekt „świecących” pralinek na backlightach znakomicie wyróżnia kampanię w okresie przedświątecznym. – mówi Anna Sobczyk, Product Manager, odpowiedzialna za realizację niestandardowych kampanii w AMS.
Kampania potrwa do 15 grudnia.